mandag 30. april 2012

Telyskort

Da har jeg endelig fått gjort ferdig det siste av månedens tre julekort før fristen går ut hos Hjertebodens juleblogg. Et av kortene måtte være telyskort og dette er det første telyskortet jeg har laget. Selve kortet er av kraft kartong. Mønsterpapiret er fra 3ndypapir.no, "juleønsker", design Gudrun Loennecken og My mind's eye, The merry days of christmas, "Old St.Nick". Bildet er fra Gudrun Loennecken's utklippsark - jul. Har ellers brukt hvite roser, punch, satengbånd, glossy accent, stickles, enamel accents og pom poms.
-----------------------------------------------------------------------------
Finally I've finished the last one of three christmas cards for Hjertebodens juleblogg this month. At least one of the cards had to be a tealight card and this is the first telight card I've made ever. The card is Bazzill's Kraft cardstock. The pattern paper is 3ndypapir.no, "juleønsker"(christmas wishes), design Gudrun Loennecken and My mind's eye, The merry days of christmas, "Old St.Nick". The picture is from Gudrun Loennecken's clip art - christmas. For decoration I've used white roses, punch, satin ribbon, glossy accent, stickles, enamel accents and pom poms.



Takk for besøket!
Thank you for visiting!

1 kommentar:

  1. Nydelig kort! Jeg har enda ikke prøvd å lage slike kort, men burde kanskje prøve?

    Jeg har prøvd Dymo-en jeg prøvde, og syntes den er bra. Det er morsomt å kunne bruek flere ulike skrifttyper og den har forskjellige tegn også - som f.eks hjerter :)

    Ha en herlig uke videre!

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!