lørdag 21. april 2012

Månedens første julekort

Eeennndelig har jeg fått brukt av et julebånd jeg har hatt liggende KJEMPElenge, flere år må det være. Noen ganger er det bare sånn at man ikke har den minste anelse om hvordan man skal bruke noe man har kjøpt.. Man bare måtte kjøpe det fordi det var så fint! Så endelig så kommer det en dag da man ser for seg noe man har lyst å lage. Sånn er det i allefall for meg. :) Mønsterpapiret i gull er kjøpt på Europris mens mønsterarket i rødt er fra Panduro. Bildet er et utklippsbilde og jeg har brukt litt stickles på bærene og kjolen til jenta. Har selvfølgelig brukt et "God jul"- klistremerke på dette kortet i rødt og gull.  Jeg bare elsker disse, de gjør seg så fint i og med at det er litt tykkelse på de. Avslutningvis har jeg pyntet med noen bling. Enkelt og greit!
------------------------------------------------------------------------------
Finnnnallly I have spent a bit of a Christmas ribbon I had in my ribbon collection for a REALLY long time, several years I think. Sometimes you don't have the slightest idea how to use something you have bought. You just had to buy it because it was so incredibly nice! Then finally comes a day when you get the idea how to use it. At least that's how it is for me. :) The golden pattern paper is bougt from Europris while the red pattern paper is from Panduro. Picture is clip art and I have decorated the berries and the girls dress with a little of Stickles. I have used a "God jul"- stickers at this card. I just love these stickers as they have a bit of thickness. Finally I have put on some red bling. Clean and simple!


Takk for besøket!
Thank you for visiting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!