tirsdag 17. april 2012

Mitt første lommebokkort..

Da har jeg laget mitt første lommebokkort. Selv om det er enkelt er det vanskelig å få til, synes jeg. Å få delene til å passe sammen er det som er vanskelig. Kortet ble mindre enn planlagt siden jeg måtte klippe og tilpasse opp til flere ganger. Bidrar med dette på Scrap'a'Long's utfordring #15 som er å lage noe til guttene/herrene og Papirpikenes utfordring #2 som er konfirmasjon.
-----------------------------------------------------------------------------
This is the first wallet card I've created. Even it's a simple card, I think it is difficult to make. It's to get the parts to fit together that is difficult. The card got smaller than planned since I had to cut and adjust it several times. This is my contribution for Scrap'a'Long's challenge #15, which is to make something for the boys/gents and Papirpikenes challenge #2 which is confirmation theme.




Takk for besøket!
Thank you for visiting!

4 kommentarer:

  1. Flott lommebok!!!

    Takk for at du deltar på Papirpikenes Verdens sin utfordring!

    SvarSlett
  2. Kjempestilig lommebokkort!
    -og jeg kan se at dette er et tidkrevende prosjekt!
    Takk for deltagelsen hos Papirpikenes Verden
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort. Takk for at du deltar hos Papirpikenes verden.
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  4. kjempeflott kort i lekkre farger!!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

    klem Lise

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!