torsdag 17. mai 2012

Sjablonger og søm.


Synes det er givende å delta på konkurranser da jeg ofte blir utfordret til å gjøre ting jeg vanligvis ikke gjør. Oppgave 3 på ScrapBattle var å bruke sjablonger og tråd, twine, hyssing eller søm. Sjablonger har jeg ikke brukt før. Her har jeg laget sjablonger selv ved hjelp av punch og hullemaskin. Igjen har jeg latt meg friste av glimmer mist. Har splættet og brukt korken til å lage ringer. Sømmen er sydd med håndsymaskin.
-------------------------------------------------------------------------
I love to participate in competitions since I often get challenged to do things I normally don't do. Challenge #3 on ScrapBattle was to use stencils and wire, twine, string or sewing. I haven't used stencils before. Here I've made stencils myself using punches. Again, I let myself be tempted by glimmer mist. I made splats and used the bottle cap to make rings. The stitches are sewn with hand sewing machine.


Nasjonalfarger på 17.mai! :) Takk for besøket!
Thank you for visiting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!