onsdag 16. mai 2012

DET kan vi LIKE!

Hvilken liten prinsesse liker vel ikke smykker? :) Oppgave 2 på ScrapBattle var å bruke et av disse ordene på LO'en: KAN, VIL, LIKE eller EKTE. Siden jeg synes det var så artig med splættingen på forrige LO klarte jeg ikke å la være og splætte litt her også. :)

Samtidig som jeg laget denne LO'en til ScrapBattle hadde jeg Papirdokkenes utfordring #26 - fargebombe, i tankene. :)
----------------------------------------------------------------------
Diamonds are a girl's best friend! Challenge #2 at ScrapBattle was to use one of following words: CAN, WILL, LIKE or REAL. Cause i loved so much making splats at the previous LO I created, I couldn't resist it at this one as well. :) 

At the same time I made this LO for ScrapBattle I had Papirdokkene's challenge #26 - color bomb, in my mind. :)

Takk for besøket!
Thank you for visting!

2 kommentarer:

  1. Hvilket herlig bilde! Flott LO i lekre farger :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Oi denne var helig.Nydelig bilde, og jeg likte godt glitterbokstavene.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!