mandag 3. juni 2019

Eksplosjonsboks til en fotballglad konfirmant

Det er mye jobb å lage en eksplosjonsboks men sååå gøy når man blir fornøyd selv! Denne er laget på bestilling og jeg ble så glad da jeg fant mønsterark (fra Papirdesign) som virkelig matchet bildet av konfirmanten. Jeg ELSKER når alt matcher, nesten så det blir litt for strikt til tider. 
Synes ikke det er så lett å få jevne kanter på lokket selv om jeg er nøye når jeg måler og preger. Jeg ender gjerne opp slik som her hvor jeg har brukt et bånd som skjuler det. Jada, jeg er nok litt vel nøye på det. Jeg synes det gjorde seg med det hvite båndet, da det ble litt mer feminint, men ikke for søtt igjen og dermed matchet jenta det ble laget til. Fotballblingen på ene siden gjorde det også litt mer feminint.








Deltar på følgende utfordringer:

10 kommentarer:

  1. Flott boks stilrent og elegant. takk for at du deltar hos Scrappiness. DT Graciela

    SvarSlett
  2. Kul boks, lekre papirer og pynt!
    Takk for at du deltar hos Scrappiness,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk boks. Digger hvordan du har brukt blonder her, og så det sorte båndet oppå blondene i sløyfen. Genialt.. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Herlig konfirmasjons boks! Takk for at du deltar hos NSHK.DT Ingunn

    SvarSlett
  5. Så fin og personlig eksplosjonsboks til konfirmanten, et hyggelig minne både å gi og få. Takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Hilsen DT Rita

    SvarSlett
  6. Nydelig eske du har laget! Takk for at du er med oss på utfordringen i Nordsalten hobbyklubb.
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  7. Kjempeflott eksplosjons-boks! Flott med blonder som myknet opp fotball temaet! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  8. Wow så flott eksplosjonsboks. Takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign hilsen DT May-Britt.

    SvarSlett
  9. Jeg måtte kikke flere ganger på denne herlige boksen. Likte veldig godt hva du hadde gjort med det hvite båndet under papiret.. Tusen takk for at du deltar hos oss i Papirdesign i juni. Klem fra Linda

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!