torsdag 17. august 2017

Babykort

Det er første gang jeg har laget et kort i denne fasongen. :-) Fant en mal på pinterest som jeg tegnet etter og klippet ut for hånd. Papirdesigns utfordring (favoritt) er virkelig en utfordring for meg, da jeg egentlig ikke har noen spesiell favorittpynt eller -utstyr men jeg er veldig glad i å lage personlige kort. Dette er et kort som fulgte med fødselsgaven til ei lita jente og hennes stolte foreldre. Til scrappelyst sin utfordring, forbokstav, har jeg brukt Lace og Liquid pearls. :-)








Deltar i følgende utfordringer:


Ha en super dag!

10 kommentarer:

  1. Kjempesøtt kort <3 Enig, det er alltid best å gi hjemmelagde kort!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    Klem, DT- Renate

    SvarSlett
  2. Så koselig kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. For et søtt kort, digger måten du har brukt blonden på. Takk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem DT-Anita

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort! Det gjorde det lille ekstra med blonden. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #alt er lov.
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  5. Så søtt! Tusen takk for at du er med på Papirdesigns utfordring. Lykke til :-) Klem fra DT- Cathrine

    SvarSlett
  6. Flott babykort, stilig med bodyfasongen og blondene
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  7. Tusen takk for ett flott bidrag til Papirplanetens August utfordring :-)

    DT-Gry

    SvarSlett
  8. Flott kort og vakre detaljer! :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    DT Hilde aka. Tindaloo

    SvarSlett
  9. Så flott babykort, kjekt å få heimelaga kort. Takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen, Alt er lov.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  10. Så herlig baby kort. Morsomt med en annen vri på kortet. Personlige kort er det fineste å få. Takk for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!