torsdag 30. april 2015

Konfirmasjonskort i hvitt og gull

Fikk i oppdrag å lage et konfirmasjonskort i hvitt og gull/ rosegull og fant ut at det var enklest å bruke gull. I tillegg til hvitt og gull er det også litt kartong i helt lys rosa, siden rosegull er utelatt. Liker veldig godt Signature Dies by Joanna Sheen - Bride, som jeg jo også brukte på det forrige konfirmasjonskortet jeg laget. Som ramme har jeg brukt nydelige Shapeabilities  - Regal Frame dies. Bokstavene er sølv peel off bokstaver fra Nille  som jeg har brukt embossing i gull så de passet til dette kortet.


















Jeg rakk å ta et bilde i all hast i dagslyset før jeg måtte avgårde tidligere i dag. Tenkte å ta flere bilder i morgen og legge ut her. Gikk litt tid før jeg fikk lagt de ut, men nå er det lagt ut nye bilder. :-)  Nå rekker jeg å være med på følgende utfordringer:


Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!