søndag 14. oktober 2012

Vintage /Shabby Chic

Jeg bare elsker dette bildet som jeg har funnet på nett.. Fargene, detaljene, uttrykket.. Har printet det ut på kraftkartong og det gjorde det bare enda kulere, syns jeg. :) Kommer nok til å bruke det flere ganger, tenker jeg. :)
---------------------------------------------------------------------------
I just love this picture which I found at the internet.. The colors, details, expression.. I used Bazzill Kraft when printing and it just got even cooler, I think. :) I think for sure I'll use this image in other cards as well. :)

Laget til disse utfordringene/ Created for these challenges:

Takk for besøket!
Thank you for visiting!

3 kommentarer:

  1. Flott kort! Lekkert med alle båndene på siden :) Flott pyntet :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. wauw hvor er det et smukt kort! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

    SvarSlett
  3. Kjempe fint kort, ordentlig shabby følelse fikk jeg, akkurat som man skal ;)
    Takker for ditt bidrag, og lykke til :)
    Linn :)

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!