torsdag 14. juni 2012

Digistamp

Her er månedenes siste julekort til Hjertebodens Juleblogg. Har fulgt skissen til denne månedens ScrapThatSketch på scrapping.no. Har også tatt utfordringen til Kort'O'Mania som er "Going Digi Crazzzy!". Digistempelet har jeg funnet HER og jeg har fargelagt med Promarkers. Har fått brukt min nye fine Tim Holtz die- Typeset alphabet og skjært ut bokstaver i mosegummi. Jeg glitrer i lag med Papirdokkene og har dekorert både bokstavene og kantene med Aleenes Glitter Snow.
--------------------------------------------------------------------------
Here's this months last christmas card for Hjerteboden's Juleblogg. I've followed the sketch of this months ScrapThatSketch at scrapping.no. I also followed Kort'O'Mania's challenge "Going Digi Crazzy!". I found the digistamp HERE and I colored it with Promarkers. I used my new wonderful Tim Holtz die- Typeset alpabet and cut foamletters. I'm sparkling together with Papirdokkene and have decorated both letters and edges with Aleenes Glitter Snow.


Takk for besøket!
Thank you for visiting!

1 kommentar:

  1. SNYGGT!

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania.
    Kram Nelle

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!