søndag 29. januar 2012

Jul i januar. :)

Har prøvd meg på Anonyme Scrappere's skisseutfordring. Og det ble et julekort siden jeg måtte skynde meg å lage tre til Hjertebodens juleblogg før måneden er omme. Har brukt mellomblå kartong men husker dessverre ikke hvor mønsterarket er fra. Kan det være Melissa Frances? Nissen er fra et utklippsark og snøkrystallene er fra Hero Arts. I midten av snøkrystallene har jeg satt på blå bling. Har laget en søm langs kantene med blå gelpenn. Teksten har jeg laget ved hjelp av kartong og dymo-maskin. Siden skriften bare blir uthevet på kartong, så har jeg brukt hvit gelpenn på bokstavene.
---------------------------------------------------------------------------
I've made a card using Anonyme Scrappere's sketch. And it had to be a christmas card since I had to create three christmas card for Hjertebodens juleblogg (a christmas inspiration blog) before this month is over. I've used blue cardstock but unfortunately I don't remember which design the pattern paper is. Could it be Melissa Frances? Santa is clip art and snowcrystals from Hero Arts. The center of the snowcrystals are decorated with blue bling. The stitches among the edges is drawn with blue gel pen. Text is made by using blue cardstock and a dymo labelwriter. Since the letters just gets embossed with cardstock, I've also used a white gel pen.


Takk for besøket!
Thank you for visiting!

1 kommentar:

  1. Nydelig kort hvor fargene harmonerer og glir godt i hverandre.

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!